VR: Prisen på udvikling og brug af VR

‘Best practice’ fra undervisning og træning

Vi har spurgt en række mennesker om deres erfaringer med at bruge Virtual Reality i undervisning eller til træning.
Her er deres svar:

Prisen på udvikling og brug af VR

  • Authoring tool. Som alternativ til de store projekter udviklet med Unity, Unreal eller andre game engines, kan man bruge Authoring Tools. Authoring tools er software og services der muliggør, at ikke-programmørere kan lave VR. Se fx
  • Kursus: “Vil du lave programmer og spil, som gør brug af VR?
    Virtual Reality programmering lærer du både generel grundlæggende objektorienteret programmering, og du lærer at anvende det specifikt til udvikling af løsninger med VR.”

StudyMind som virksomhed og som koncept har kostet en del mandeår og tilsvarende penge (1 min)

Hardware er en udgift, der er overskuelig, det er udviklingen af indhold og organisatorisk forankring med bl.a. dataopsamling, der koster (2½ min)

Tak til:

deltog.

Leave a Comment

Your email address will not be published.